Personlig træner Mikio
Kompressionsstrømper sådan tager du dem nemt og hurtigt på. Nem guide med personlig træner Mikio
Her er 7 nemme styrkeøvelser som er målrettet til løbere og triatleter, da de kommer godt rundt om de store muskelgrupper.
styrketræning løb og triatlon
Dette er et moderat styrketræningsprogram. Du skal lave 6 forskellige øvelser. I hver øvelse skal du lave 3 sæt med 10 gentagelser. Hvis du kan lave flere gentagelser end 10 af en øvelse skal du vælge en sværere alternativ øvelse
Løbe og tri træner
Mikio Karmann har været a løbe- og triathlon træner samt personlig træner siden 2012. Jeg har dyrket triathlon siden 2008 og har deltaget i mange forskellige stævner, bl.a. flere gange i de mest kendte: sprint- OL- halv- og fuld distance.
Løbetest Brøndby 2
Der er fri løbetest og træning den første mandag i hver måned kl. 19 i Brøndby eller du kan bruge det som opfølgning på din daglige træning. Du er altid velkommen til bare at komme forbi for at hilse på og træne med. Du behøver ikke at være tilknyttet for at være med.
Derfor skal du ikke gå i dine løbesko
Hvis du bruger dine løbesko som en hverdags sko til f.eks. arbejdet, fritidssko, havearbejde mm betyder det at løbeskoene ikke får tid nok til at være klar til din løbetur. Simpelhen fordi EVA-skummet er presset så meget sammen, at skoen ikke længere kan yde det som den er designet til.
Online træning løb
Du får her en guide til at se om dine løbesko er slidt op. Det er meget individuelt hvornår vores løbesko er slidt op, så det er værd at være opmærksom.