Jeg er drevet af at gøre andre dygtigere

Udtalelser fra atleter jeg har haft fornøjelsen af at træne:

Har fulgt Mikio´s træningsplan der er tilrette det jeg kan og har på 14 dage målbart forbedret mig.

I går løb jeg 7 km stigningsløb 30 sek hurtigere end første gang og med en gennemsnitspuls der er 12 slag lavere end første gang jeg det det. 
Det virker det shit

Udtalelser fra
Jan Almskou

SundhedsZonen

Jeg har trænet her hos Mikio frem til min 1/2 jernmand. I de 6 mdr, har jeg haft en træner der har motiveret, og støttet op når der har været behov.

Mikio har været fleksibel og en tålmodig træner, der til tider har måtte forklare mig vigtigheden i at følge det træningspas der er planlagt den gældende dag.

Det har været en fornøjelse at gøre brug af Mikios store viden til råd og vejledning, og når jeg, sikkert igen, vil lave en ny 1/2 jernmand, er Mikio uden tvivl han jeg vil vælge igen.

Kan varmt anbefale et træningsforløb hos Mikio.


Udtalelser fra
Carina Damborg Jensen

Mit mål var en 1/2 ironman men jeg kunne ikke crawle 50m, havde aldrig haft en våddragt på. Mikio var god til at lære mig teknikken og i dag svømmer jeg snildt 2 km i open Water – elsker det Mikios ugentlige strukturere træningsprogram holdt mig fast på mit mål og var afgørende for at jeg endte med at gennemføre. Hans tro på at jeg kunne klare det betød meget da jeg selv indimellem tvivlede.

Min største sejr var da jeg gennemførte svømmedelen i open Water, noget jeg havde været så bange for, jeg følte mig som en vinder da jeg stod op af vandet

Udtalelser fra
Anne-Mette Høier

UUC Maglemosen

Jeg gjorde det…Jeg gennemførte min første halve ironman Øresund 2016 – og Mikio var en fantastisk hjælp…

Han gav mig hele tiden gode træningsplaner, masser af sparring, tips til gode stævner og tons af selvtillid (når jeg tvivlede på mig selv) Tak fordi du havde mig i hånden hele vejen… kan kun anbefales…

Bedste hilsner fra helt almindelig kvinden (46 år) i den tunge ende og som kun havde dyrket lidt små-tri Måske vi skulle kigge på en mere en dag?

Udtalelser fra
Katja Hougaard

Kundeservicechef Gyldendal

Er du på udkig efter nye kompetencer og viden, for at komme i form?

Tips og tricks

Her kan du finde gode råd, tips og tricks, life hacks, kært barn har mange navne. Jeg nyder at dele ud af mine erfaringer som jeg har samlet gennem årene som løbe- og tri træner samt via mit fuldtidsarbejde.

Personlig træner Mikio
Kompressionsstrømper sådan tager du dem nemt og hurtigt på. Nem guide med personlig træner Mikio
Her er 7 nemme styrkeøvelser som er målrettet til løbere og triatleter, da de kommer godt rundt om de store muskelgrupper.
styrketræning løb og triatlon
Dette er et moderat styrketræningsprogram. Du skal lave 6 forskellige øvelser. I hver øvelse skal du lave 3 sæt med 10 gentagelser. Hvis du kan lave flere gentagelser end 10 af en øvelse skal du vælge en sværere alternativ øvelse

Kontakt mig

Tøv ikke med at kontakte mig, hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre mere.

Ring mig op

Kontakt

Fri løbetest